joi, 18 septembrie 2014

Adoptată de americani, vrea înapoi în România, la cei care au abandonat-o în orfelinat

Adoptată de americani, vrea înapoi în România, la cei care au abandonat-o în orfelinat

Viorica Magreta (20 de ani), născută în Brăila şi înfiată de o familie de americani, şi-a găsit cu ajutorul internetului rudele care au abandonat-o.

Viorica Magreta, o tânără de 20 de ani născută în Brăila şi abandonată de părinţi într-un orfelinat, a primit o nouă şansă la o viaţă normală după ce a fost înfiată de o familie de americani. Fata a avut o copilărie fericită în statul Michigan, dar pe măsură ce a crescut a început să îşi dorească tot mai mult să îşi cunoască părinţii biologici. În ultima perioadă, ea a rupt legăturile cu familia adoptivă şi face tot posibilul să strângă bani pentru a putea veni în ţară.
Deşi părinţii adoptivi au încerat să o descurajeze să îşi caute originile, fata a reuşit, cu ajutorul internetului, să strângă cât mai multe informaţii posibile despre cei de acasă. Tânăra a creat şi o pagină de Facebook, „Adopted from Romania“ (n.r. – „Adoptat din România“), după care a pus şi bazele unui grup online, numit „United Adoptees of Romania“ (n.r. – „Uniunea adoptaţilor din România“).
Aşa a făcut Viorica rost şi de numărul mamei sale naturale. „Am sunat-o. I-am spus numele meu, s-a blocat, nu a mai zis nimic câteva secunde şi a închis. Asta a fost tot. După asta am fost foarte tristă şi rănită. Am căutat-o atât timp, pentru ca ea să închidă telefonul când mi-a auzit glasul... Am plâns mult de dezamăgire. Nici eu nu vreau să mai aud ceva de ea“, a mărturisit tânăra...citeste mai departe

Sursa:Adevarul
Data:18 sept 2014

Niciun comentariu: