sâmbătă, 20 septembrie 2014

Am vrut Euro, avem Euro! » Bucureştiul intră în premieră pe harta unui turneu final continental: cu 12 voturi, ne numărăm printre oraşele care vor organiza CE 2020



Gazeta Sporturilor [19/09/2014]



Previziunile legate de scrutinul decisiv de la Geneva s-au împlinit. Cea mai impozantă arenă a Capitalei va găzdui trei meciuri din grupe şi o optime de finală la competiţia paneuropeană de peste şase ani. Bucureştiul urmează să fie legat cu Baku sau Budapesta.
 
 Ceea ce părea doar un joc de imagine propus de Mircea Sandu în 2011 a căpătat contur ieri, la Geneva: Bucureştiul a fost ales de Comitetul Executiv UEFA pentru a găzdui trei meciuri din grupă şi o optime de finală la Euro 2020!Datele candidaturii au crescut constant, relaţiile "Naşului" la forul continental au funcţionat fără fisură, iar finala Europa League 2012, găzduită de Arena Naţională, a potenţat ambiţia Capitalei de a intra în circuitul turneului final itinerant.
"E un mare succes al României şi al oraşului Bucureşti. După 50 de ani pot în continuare să ofer lucruri bune fotbalului românesc. În 2020 o să circul prin Europa, o să-mi iau nepoţii şi o să-i duc la meciuri. Mă bucur că am putut să susţin fotbalul şi după ce n-am mai fost preşedinte", a punctat Sandu la cîteva minute după aflarea deciziei, la sport.ro....            
[cititi articolul complet în Gazeta Sporturilor]

VIDEO:Meci de inaugurare.Desteapta-te Romane - Imnul Romaniei la meciul Romania - Franta 
Sursa:AICI

Niciun comentariu: