marți, 23 septembrie 2014

Iohannis: Am incredere in servicii. As vrea sa ma intalnescu cu Ponta, sa ii spun niste lucruri pe care le-am aflat

 
Presedintele PNL si candidat la alegerile prezidentiale, Klaus Iohannis, a declarat, luni seara, ca are foarte mare incredere in serviciile secrete.
Klaus Iohannis a refuzat sa comenteze dezvaluirile facute, duminica, de Robert Turcescu, care a anuntat ca a fost ofiter acoperit.

"Nu am urmarit cazul si nu mi se pare relevant. Nu vorbim despre destainurile unui jurnalist. E mai important ce se intampla in zona prezidentiabililor. Cred ca e vorba de o fumigena. Am o parere foarte buna despre servicii. Sunt oameni profesionisti, isi fac bine treaba. (...)

Serviciile noastre isi fac treaba. Aceasta joaca de-a ofiterul acoperit in campanie ne duce intr-o zona in care nu avem ce cauta. Trebuie sa lamurim problema si sa ne vedem de treaba noastra. A fost o fumigena lansata sa acopere altceva", a declarat presedintele PNL la Realitatea TV.

Liderul PNL a precizat ca nu s-a simtit vizat de faptul ca Traian Basescu a anuntat ca exista un ofiter sub acoperire printre candidatii la alegerile prezidentiale.

"Nu am de ce sa imi fie teama. Nu m-am simtit vizat. Nu avea cum sa ma vizeze. Habar nu aveam la cine facea referire, dar cred ca trebuie sa ne spuna", a continuat.

...citeste mai departe pe Ziare.Com
Data:22 sept 2014

<

Niciun comentariu: