vineri, 12 septembrie 2014

Magia domnului Dan: „Dispar candidații, mi-a spus o clarvăzătoare!”

Dan Diaconescu
realitatea.net - Dan Diaconescu
 
Dan Diaconescu, anunțat candidat pentru alegerile prezidențiale susținut de formațiunea politică pe care a înființat-o, Partidul Poporului Dan Diaconescu, a declarat că sigur Traian Băsescu nu a făcut referire la el atunci când a spus că există un prezidențiabil care este ofițer sub acoperire a unui serviciu secret. „Eu n-am cum. Eu sunt la televiziun de aproape 20 de ani, n-ași fi avut când să prestez și ca ofițer acoperit. Din fericire, sunt mai presus de asemenea bănuieli”, a declarat Dan Diaconescu, pentru stiripesurse.ro.
Liderul spiritual al PPDD a fost întrebat și dacă eventualul candidat la prezidențiale agent sub acoperire desconspirat ar trebui să se retragă din cursa electorală.
„Cred că nu va mai fi votată (n.r. persoana respectivă) de aproape nimeni. Am făcut chiar aseară un studiu în emisiune, cu telespectatorii, şi am verificat acest lucru. I-am întrebat în cazul în care s-ar descoperi că unul dintre candidaţi e ofiţer acoperit dacă l-ar mai vota. Aproape toţi au zis că nu l-ar mai vota. De altfel, mie o clarvăzătoare anul trecut în Italia mi-a şi spus că îmi vor dispărea foarte mulţi adversari de-ai mei. Şi uite că aşa se duc unul câte unul”, a mai spus șeful OTV, potrivit stiripesurse.ro
Sursa:Yahoo News Romania
Data:12 sept 2014

Niciun comentariu: