marți, 21 octombrie 2014

Din zori până-n seară, dezvoltăm o țară…cu Regio




Am urmărit aseară vreo 5 spoturi ale campaniei Din zori până-n seară, dezvoltăm o țară iniţiată de Regio, pentru promovarea proiectelor implementate în România cu finanţare europeană în perioada 2007-2013. Campania a costat 1,1 milioane de euro, bani cheltuiţi de Ministerul Dezvoltării pentru a anunţa realizările Programului Operaţional Regional.

Urmăresc, de fapt, de ceva vreme, aceste filmuleţe la televizor dar, nefiind difuzate unul după celălalt, nu s-a întipărit în memoria mea faptul că fiecare clip promovează câte un proiect din zone diferite de activitate.

Aseară, pentru prima dată le-am văzut la rând pe 5 dintre cele 20 de filmate în diverse locuri din ţară, unde, cu bani europeni s-au dotat spitale, s-au reabilitat centre ale unor oraşe, s-au făcut parcuri, s-au modernizat licee.
Sunt voci care susţin că este o mişcare electorală această campanie şi poate chiar aşa este, că maestrul Victor Rebengiuc nu trebuia să accepte să îşi asocieze imaginea cu o astfel de campanie, iar cu asta nu sunt de acord, pentru că fiecare face ce vrea cu imaginea sa.
Dincolo de toate acestea, câteva lucruri mi se pare foarte interesante la această campanie:
1. Protagonist al spoturilor este actorul Victor Rebengiuc, o alegere foarte inspirată care îmi pare că le sporeşte succesul la public, livrarea mesajului “fonduri europene sunt, mai rămâne să le accesăm” fiind asigurată din plin...citeste mai departe

Sursa:IleanaAndrei.ro
Data:20 oct 2014

Niciun comentariu: