sâmbătă, 11 octombrie 2014

Mircea Albulescu: „I-am spus lui Dumnezeu: Ia-mă pe nepusă masă”



A împlinit 80 de ani. A fost sărbătorit la UNATC, dar și la Majestic. La Academia de Teatru, locul unde a trudit să rupă lanțurile unei gândiri strâmbe în așa fel încât să dea viață unei noi generații de actori tineri, incredibili. Și la Teatrul Radiofonic, locul care și acum înseamnă pentru Mircea Albulescu enorm: de altfel, teza sa de doctorat are ca subiect Teatrul Radiofonic. A stat de vorbă cu fiecare om ce i-a ieşit în cale, a îmbrăţişat şi a primit urările cu bucurie din partea celor ce îl iubesc sau dimpotrivă. A făcut toate acestea cu o naturalețe desăvârșită, ca și cum vârsta pe care o purta pe umeri devenea din ce în ce mai ușor de purtat.

 A răspuns întrebărilor jurnaliştilor şi a demonstrat tuturor că a îmbătrânit decent, tulburător de frumos. Am participat la sărbătorirea celor 80 de ani de la Majestic şi m-am bucurat să-l aud spunându- mi: „Buna mea, dacă am promis că vorbim, vorbim. Interviu vrei, asta facem!”. Mircea Albulescu are o forţă interioară şi o blândeţe pe care nu le poţi trece cu vederea.
Primul la catalog, mereu
În certificatul de naştere este trecut Constantin, în actele oficiale - Iorgu, iar în viaţa de actor i se spune simplu, Mircea. A fost întotdeauna, de când se ştie, primul la catalog...citeste mai departe

Sursa:Evenimentul Zilei
Data:11 octombrie 2014

Niciun comentariu: