miercuri, 7 ianuarie 2015

Gluma de Boboteaza DNA a intrat in padure!




Un melc fugea de rupea pamantul.
Il vede ursul si-l intreaba:
-Melcule,unde alergi asa speriat?
-Cum,nu ai auzit? A intrat DNA-ul in padure!!!
-Si ce treaba are DNA-ul cu tine,care esti asa de mic si balos?
-Cum?Eu am casa,nevasta casa,toti copii au casa!!!
Sta ursul se gandeste un pic si o ia si el la fuga prin padure.
Il vede cocostârcul:
-Ce faci,ursule,unde fugi in halul acesta?
-Cum,ii raspunde ursul,nu ai auzit? A intrat DNA-ul in padure!!
-Si ce treaba are cu tine?ii raspunde cocostârcul
-Pai,eu am blana,nevasta-mea blana,toti copiii mei au blana!...
Sta cocostârcul un pic,se gandeste si o ia si el la fuga.
Il vede maimuta:
-Ce faci,cocostarcule,unde fugi in halul acesta?
-Cum,ii raspunde cocostârcul,nu ai auzit? A intrat DNA-ulin padure!
-Si ce treaba are cu tine,ii raspunde maimuta.
-Pai,raspunde cocostârcul,eu traiesc pe picior mare,nevasta-mea traieste pe picior mare si toti copii nostrii la fel.
La care maimuta,fara sa gandeasca o rupe si ea la fuga si dupa cincizeci de metri se opreste si spune: -Da proasta mai sunt!Pentru ce mai fug? Eu sunt in curu gol,parintii mei sunt in curu gol si toti copii mei in curu gol!!

Niciun comentariu: