marți, 6 ianuarie 2015

Revelion de coșmar la un restaurant din Galați


 
Au vrut să petreacă noaptea dintre ani la restaurant, acompaniați de o formație, dar au avut parte de o noapte cum nu și-au imaginat nici în visele cele mai urâte. Câteva sute de gălățeni, care au cumpărat un pachet de Revelion la Restaurantul Diamond – Sala Noir, pot zice, pe bună dreptate, că au început anul cu stângul. Oamenii spun că, pe măsură ce soseau invitații, realizau că nu sunt destule mese și scaune. Prin urmare, nu a trecut mult timp până ce petrecerea să se transforme într-un balamuc de care nimeni dintre cei prezenți nu va uita prea curând. Nici cei care au prins un loc la masă nu se pot considera mai norocoși: ei spun că serviciile au fost sub orice critică și că angajații și patronii au fost depășiți de situație!
În loc de formație muzicală, circ pe banii clienților
Cătălina Gavrilă este una dintre gălățencele care regretă amarnic că a petrecut Revelionul la acest restaurant. „Am fost un grup de 26 de persoane, așa că am achitat în total pentru două mese. Noi am venit printre primii, așa că am găsit mesele și scaunele libere. Cei care veneau după orele 21.00 – 22.00 nu făceau decât să se certe cu angajații și cu patroana. Am tot așteptat ca formația să-și înceapă programul – pentru că exact pentru muzică am ales această ofertă de Revelion. Dar nu s-au apucat să cânte decât puțin înainte de ora 12.00 noaptea. Plus că nu era loc de dans în sală!”, povestește gălățeanca, amintindu-și clipele de coșmar. De altfel, grupul de gălățeni a abandonat „distracția” imediat după miezul nopții, pentru că atmosfera era ca la circ: toată lumea țipa la toată lumea, clienții au început să arunce cu pocnitori și petarde, se spărgeau pahare, iar unii meseni, nemulțumiți de ceea ce aveau în farfurie sau pe mese, se duceau la bucătărie și se autoserveau. Totul, pe banii clienților, care au achitat, fiecare, câte 250 de lei.
550 de oameni în loc de 300
Oamenii care au prins un loc la masă se plâng, de altfel, și de serviciile incluse în preț: de exemplu, la o masă de 13 persoane erau doar două banane, trei portocale și o singură sticlă de apă, spune Cătălina Gavrilă. Cafelele erau servite doar unora dintre clienți: pentru că nu erau destul cești, angajații așteptau să le spele ca să poată aduce alte porții, mai povestește femeia. Oamenii nemulțumiți au creat și o pagină de Facebook unde își varsă amarul. „Te usturau ochii de la fumul de țigară, pentru că aerisirile nu făceau față sau poate nici nu erau pornite, ca să nu mai vorbim de frigul din sală”, scrie Ionuț I. pe această pagină de Facebook. „Pe site-ul lor scrie că salonul este alegerea porivită pentru evenimentele la care numărul de participanți este între 100 și 350 de persoane. Aș zice că este adevărat, dar cum de s-a ajuns la 550 de persoane în acea sală în seara de Revelion?”, întreabă retoric un alt gălățean, pe Facebook.
Patronii promit banii înapoi
Ca să-i liniștească pe clienții foc și pară, care, de altfel, au chemat Poliția chiar în noaptea dintre ani, conducerea restaurantului le-a promis tuturor banii înapoi. Cuvântul conducerii e, deocamdată, singura speranță de care se pot agăța aceștia. Unii (dacă nu chiar toți) au achitat banii pentru pachetul de Revelion fără să ceară și să primească vreo chitanță în loc, așa că greu pot dovedi patronului că au fost clienții restaurantului. În lipsa vreunui document, nici Poliția, nici Protecția Consumatorului nu îi pot ajuta pe oameni. De altfel, la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului nu se înregistrase nicio plângere, ce puțin până marți, 6 ianuarie. Contactată telefonic, patroana restaurantului ne-a răspuns și nouă că le va da banii înapoi clienților, fără a dori să dea alte explicații cu privire la revelionul de coșmar.
Sursa:PresaGalati.ro
Data:6 ianuarie 2014

Niciun comentariu: