joi, 5 februarie 2015

Radu Mazăre: „Dacă mă saltă, bine, dacă nu, mă duc să mă dau cu caiacul”

Sursa foto: Gândul
Procurorii DNA fac, joi, 13 percheziţii în Bucureşti, Constanţa şi Cluj, la sediile unor firme, precum şi al unei instituţii publice, surse judiciare afirmând că sunt vizate şi Primăria Constanţa şi SC Soti Cable Neptun, într-un dosar privind infracţiuni de corupţie comise în perioada 2008-2014. Ce spune primarul Radu Mazăre

Mazăre: M-am pregătit pentru orice; dacă mă saltă, bine, dacă nu, mă duc să mă dau cu caiacul

Primarul Mazăre a declarat, joi dimineaţă, la intrarea în sediul Primăriei, unde au loc percheziţii ale procurorilor DNA, că s-a pregătit pentru orice şi s-a îmbrăcat gros, adăugând: ”Dacă mă saltă, bine, dacă nu, mă duc să mă dau cu caiacul pentru că e o zi frumoasă”.

Radu Mazăre a ajuns la sediul Primăriei Constanţa în jurul orei 10.15, el declarând, la intrarea în instituţiei, că nu ştie care este motivul percheziţiilor şi ce anume caută procurorii.

Integral pe : Gândul
Data:5 feb 2015

Niciun comentariu: