miercuri, 10 iunie 2015

Victor Ponta: Bătălia politică a ajuns iar la dosare


Bătălia politică a revenit la momentul dosarelor, spune premierul Victor Ponta. Deşi susţine că nu crede că dosarul întocmit de DNA pe numele său este unul politic, premierul acuză opoziţia că se foloseşte de acest dosar pentru a-l îndepărta de la putere.



 
Văd că iarăşi bătălia politică a revenit la momentul dosarelor. Cine face un dosar. Şi vineri mi-a venit mie rândul. Nu sunt acuzat că mi-am folosit funcţia de prim-ministru, că am făcut cine ştie ce lucruri rele, ci că acum acum 7-8 ani, când eram avocat, am avut un contract cu alt avocat şi procurorul spune că e ceva în neregulă acolo. Nu e nicio problemă asta, mă duc, mă apăr în faţa procurorului, depun documente”, a spus el la un post de televiziune.
„Văd un preşedinte care a promis că va face politica altfel decât ce a fost până acum. Nu l-am văzut în zilele astea, l-am văzut bătându-se ca PNL să aibă prim-ministru”, a adăugat Victor Ponta.
Suntem toţi egali, dacă cineva a greşit plăteşte. Nu contează. Problema este că acest dosar, despre care nu afirm şi nu pot să afirm că e un dosar politic, este folosit în bătălia politică”, a mai spus premierul.

Sursa:Digi24.ro
Data:9 iunie 2015

Niciun comentariu: