miercuri, 8 iulie 2015

FRANTA: Inotatoarea Melanie Henique a depus plangere pentru agresiune homofoba


© Romain Lafabrègue, AFP | Atleta, astazi in varsta de 23 ans, a cucerit medalia de bronz la 50 m fluture la Mondialele din 2011.

Înotătoarea  Melanie Hénique a depus o plângere pentru atac "homofob", după ce a fost insultata și bătuta la sfârșitul lunii iunie în Amiens. Tanara, care a avut un nas spart, a trebuit să întrerupă pregătirea Global-2015.
Încă puternic șocata, Melanie Hénique, înotătoare a echipei Franței, a depus o plângere, vineri, 3 iulie pentru agresiune "homofoba", după ce a fost insultata și bătuta in Amiens.

"Am fost cu doi prieteni vinerea trecută [26 iunie Ed], și am mers pe jos la un restaurant," a mărturisit la AFP tânăra de 23 de ani, medaliata cu bronz la 50 metri fluture la Mondiale-2011 "Patru baieti care se uitau la noi ne-au cerut țigări, dar am simțit că nu era asta."
"Am avut de gand sa plec, dar baietii au început să ne insulte și situatia a evoluat repede. Unul dintre băieții ne-a blocat, un tip m-a lovit, am fost complet uimita, am știu ce sa întâmplat după ce am văzut reactia prietenilor mei de pe teren. După ce ne-am dus la urgență ", își amintește înotătorea, care este plasata pe masa de operație marți și încă  simte durere.
"Am fost insultata, dar niciodată nu m-au lovit", a continuat, fără a dori să se precizeze conținutul acestor insulte homofobe ", așa a fost de violent." "
"Sunt ceea ce sunt"
"A fost de datoria mea să facă publice faptele [...] ... Se întâmplă prea des", a insistat tânăra, care "pe deplin acceptă" lesbianismul ei : "Eu sunt ceea ce sunt, dar eu nu sunt o persoană care se va arăta in public, .. aceasta este viața mea privată ..."
"M-am dus sa depun plângere vineri, la Amiens, unde sa întâmplat. [...] Este un act grav, homofob, este inacceptabil, acestia trebuie să fie pedepsiți", a declarat Melanie Hénique care s-a instalat în ianuarie, în Marsilia...citeste mai departe

Sursa:France 24
Data:6 iulie 2015

Niciun comentariu: