vineri, 5 februarie 2016

Tenis;directorul federatiei franceze de tenis Gilbert Ysern demis


PARIS (AFP) -
Directorul general al Federației Franceze de tenis (FFT) și al turneului Roland Garros Gilbert Ysern, a fost îndepărtat din funcție a declarat pentru AFP un purtator de cuvant al persoanei in cauza
"Este foarte brutal", a spus Ysern, 59 de ani, precizând a fost rugat la sfarsitul zilei să părăsească incinta Federației de apropiati ai președintele Jean Gachassin.

Refuzând sa faca mai multe comentarii, Gilbert Ysern, a lasat totusi sa se inteleaga că înlăturarea sa a fost rezultatul unei neînțelegeri afișate în ultimele săptămâni în fruntea Federației: "Eu deranjez, dar n-am nimic sa-mi reprosez", a continuat Ysern, care a deținut funcția de director general al FFT din 2008, unde a condus în special proiectului de extindere Roland Garros.

În decembrie, Jean Gachassin a criticat dur directorul general într-un interviu acordat cotidianului L'Equipe, confirmând ca a ezitat să-l confirme in functie în noiembrie.

"Astăzi atmosfera este foarte glaciala între noi. Eu respect functia lui. El trebuie să respecte pozitia mea. Liderii conduc și trebuie sa transpuna in practica deciziile Biroului Federal și comitetul de management", a declarat Dl. Gachassin, referindu-se în special la disfuncții și lacune de comunicare la eliberarea din funcție a lui Arnaud Clement care a fost capitan al Frantei in Cupa Davis...citeste mai departe

Sursa:France24.com
Data:04.02.2016

Niciun comentariu: