joi, 18 februarie 2016

VIDEO: Oana Pellea, poveste FABULOASĂ cu Amza Pellea

oana-si-amza-1024x538
Actrița Oana Pellea, fiica regretatului Amza Pellea, a relatat una dintre poveștile fabuloase trăite împreună cu tatăl său.

Oana Pellea a povestit cum a intrat în teatru.

 ”După ce m-a ascultat, era cu o zi înainte de audierile din comisie, tata, care era mai emoționat decât mine, mi-a spus: mă, tu ai ceva! (…) el îmi tot spunea că dacă îl prind pe Dem Rădulescu în comisie, mă pică”, a spus Oana Pellea, la Europa FM.

  Actrița susține că tatăl său, care la vremea respectivă era deja un monument în lumea teatrului, i-a sunat pe toți membri din Comisie. ”I-a sunat pe toți și le-a spus același text: vă rog frumos, dacă mă iubiți, dacă țineți la mine, să nu o treceți decât dacă este foarte, foarte bună. O să sufere un an, doi, dar apoi se apucă de altceva. Dacă nu e foarte bună, să nu o treceți”. După audiție, Amza Pellea stătea la Intercontinental și l-a sunat unul dintre membrii comisiei, coleg de scenă cu actorul. ”Oltene, n-am ce-ți face! E bună! A trecut!”, a relatat Oana Pellea.



Sursa:Showbizreport.ro
Data:13.02.2016

Alt subiect cu actorul Amza Pellea AICI
Am ales aceasta postare nu intamplator. Am publicat-o de ziua mamei mele,nascuta in aceeasi zona cu  regretatul Amza Pellea.
La peste 90 de ani,in ciuda începutului de senilitate,zilnic,sunt martorul unor sclipiri de inteligenta care inca ma mai uimeste.

Niciun comentariu: