duminică, 29 mai 2016

Media franceza : Socul lui Claire Chazal dupa atentate

Nouă luni de la plecarea sa forțată de la TF1, fostul star al JT evoca timpurile grele care au urmat .


Era putin trecut de orele 20 :40, duminica, 13 Sept., 2015, când Claire Chazal a prezentat ultimul JT l pe TF1.
 Îmbrăcata într-o cămașă albă, părul pieptănat pe spate, jurnalista a dat un mesaj emotionant de adio declarând ca se confruntă cu " o tristețe imensă". Nouă luni după aceasta indepartare și înlocuirea ei în timp scurt cu Anne-Claire Coudray, prezentatoarea de 58 de ani - astazi in fruntea revistei culturale "Intrarea libera" pe France 5 - a revenit asupra acestei perioade dificile. "Am avut momente de umilire", marturiseste ea la Télé Star.
Și confirmă observațiile sale în Le Figaro: "Eu recunosc că nu a fost ușor să-mi piard aceea adrenalina de știri fierbinți pe care  le am am trăit de cinci ori pe săptămână, timp de douăzeci și cinci de ani. "
Atacurile din 13 noiembrie nu au ajutat-o în mod vizibil sa depaseasca starea
 "M-am simțit inutila, aruncata, având traume cu masacrele teroriste din ianuarie 2015. La momentul respectiv, am încercat să aducem un cuvânt serios și liniștitor",  amintește ea în coloanele revistei .

Blossomed pe France 5

Astăzi, jurnalistul ne asigura ca merge mai departe. "În săptămânile care au urmat atacurilor, evenimentele dramatice precum și reflectarea politicii nu mi-au lipsit", recunoaste ea, dar a ramas uimita de viteza cu care s-a transformat pagină. "De-a lungul carierei mele, interesele mele jurnalistice s-au mutat la cultura," constata ea.

Fosta regina  de la 20 de ore de la TF1 pare chiar complet intinerita la conducerea emisiunii "Intrarea libera" unde ea are deosebita placere de a primi oaspeți in mod eclectic.
Ea a adăugat: " Mi-am oferit libertatea de a rămâne in inima meseriei mele, pe subiecte care  mă fascinează...citeste mai departe

Sursa:Le Point
Data:28 mai 2016

Niciun comentariu: