luni, 5 decembrie 2016

China. Tren de mare viteza.Mancare chinezeasca cu fidea.Aventura



The Food Ranger
Publicat pe 10 octombrie 2016

Urmați-mă pe Insta: http://bit.ly/2c5ojch
Și abonati-va la canalul meu aici: http://bit.ly/2cCy2ub

Acesta este blog-ul meu video din experienta mea din trenul de mare viteza de la Chengdu la Wuhan doar să mănânc un castron de taitei.

 În China,  trenul de mare viteza are linii in toate orașele mari, inclusiv Shanghai, Beijing, Guangzhou, Xi'an, și cele mai multe altele.
Am făcut călătoria în timpul sărbătorilor naționale din China "Săptămâna de Aur" la Wuhan pentru că am avut numeroase comentarii despre videoclipurile mele in ultima vreme ma recomanda sa merg la Wuhan pentru a încerca fidea uscata si fierbinte.
 Așa că am cumpărat biletele de tren on-line, și a făcut drum spre stația de cale ferată est Chengdu . Viteza maximă pentru  trenul chinez este în jur de 300 km / oră, dar s-au dus mai repede în condiții de testare.
Odată ce am ajuns la stația de tren Wuhan, l-am întrebat pe șoferul de taxi unde pot sa mănânc un castron bun de fidea uscat la cald, și am explorat împreună și în cele din urmă a găsit unul!

-------------------------------------------------- ---------------------------------------

Numele meu este Trevor James și eu sunt un călător pasionat si  invat si trăiesc în Chengdu, Szechuan, China.

Îmi place să gust și sa ma documentez despre cât mai multe feluri de mâncare ,motiv pentru care voi face acest film video pentru tine de-a lungul acestui drum!

De-a lungul următorii câțiva ani, am de gând să călătorească în jurul lumii și si sa ma documentez la fel de mult.
 Îmi place mâncarea delicioasa!

Acest canal vă va arăta mâncarea adevărată chinezeasca și produse alimentare locale reale, ...
Vă mulțumim pentru vizionare, și vă rugăm să nu ezitați să lăsați un comentariu, sugestie sau critică în comentariile de mai jos!

Niciun comentariu: