sâmbătă, 3 decembrie 2016

Polonezii invadează mallurile româneşti. Americanii se lasă aşteptaţi

[3/12/2016]
Iubitorii de cumpărături vor avea parte de branduri noi în mallurile româneşti, pe termen scurt, o mare parte a acestora fiind cu origini poloneze, însă mai trebuie să aştepte după conceptele americane, spun brokerii Colliers International.
 Brandurile poloneze, active deja în număr tot mai mare pe piaţa românească de retail, vor continua să îşi facă simţită prezenţa prin nume noi. Acestea vor să se extindă în România după ce au ajuns la saturaţie pe piaţa din Polonia. Printre cele mai cunoscute branduri poloneze cu magazine în România se numără Reserved, Mohito, Cropp, House, CCC sau Pepco. 
„De asemenea, ne aşteptăm că anul viitor să vedem pe plan local noi concepte de retail din Turcia. Aceste brandurile au o dublă motivaţie, atât potenţialul României, cât şi încercarea de a-şi diversifica pieţele de desfacere, pentru a atenua riscurile geopolitice şi deprecierea lirei turceşti”, a declarat Daniela Popescu, senior associate în departamentul de retail al Colliers International.          
[cititi articolul complet în Capital]

Niciun comentariu: