marți, 3 ianuarie 2017

KFC scaneaza capul clientilor sai


Firma testeaza in acest moment,in China, un soft de recunoastere faciala,fara a preciza ce vrea sa faca cu datele colectate



Probabil vei avea nevoie în curând să te gândesti la comanda prin introducerea unui KFC direct si ti se va oferi meniul preferat în funcție de momentul zilei. Acest serviciu de viitor este ceea ce acum nu este decât experiența lanțului de fast-food american. Așa cum a spus Le Figaro, ea s-a alăturat gigantul chinezesc Baidu să se stabilească într-unul dintre restaurantele sale la Beijing software-ul de recunoaștere facială pentru a identifica clienții și să facă propuneri adecvate pentru ei.

Așa cum sa explicat de către lanțul de restaurante, terminale de recunoaștere facială va propune, prin urmare, un pui burger pesmet, aripi de pui și o Coca-Cola la un tânăr de douăzeci de ani vin la masa de prânz, sau va propune fulgi de ovăz și lapte de soia la o femeie de cincizeci de ani,la micul dejun. În plus față de aceste sfaturi adaptate în funcție de vârstă, sex sau ora din zi, terminalele vor recunoaște, de asemenea, clienții fideli, pentru a li se permite să facă cumpărături mai repede.

Date cu caracter personal
Dar, instalarea și posibila răspândire a acestui software-ul de recunoaștere facială ridică, de asemenea, problema datelor. Compania americană va putea într-adevăr, să poată stoca datele personale ale clienților săi și de ce nu, să le transmita societăților de asigurare care ar putea afla mai multe despre obiceiurile clienților lor...citeste mai departe

Sursa:Le Point.fr
Data:3.01.2017

Niciun comentariu: