joi, 26 ianuarie 2017

Rusia:Putin canta un cantec sovietic despre cosmonauti cu studentii din Moscova



Publicat pe 25 ian. 2017
Președintele rus, Vladimir Putin,  a surprins studenții de la Universitatea  de Stat din Moscova, cântând un cântec sovietic despre cosmonauți, miercuri.
 Liderul rus a participat  la Ziua Studentului, care este sărbătorită în mod tradițional, în Rusia, la 25 ianuarie.
SOT, Student la Universitatea din Moscova de Stat, (rusă): "Dacă vorbim despre rezultate, noi, studenții Universității de Stat din Moscova, am dori să prezentati o centura neagra ca un suvenir  de maestru al sportului în judo . "
SOT, Vladimir Putin, președintele Rusiei (rusă): "Știi că această mișcare a brigazilor de constructii s-au nascut in urma cu aproape 60 de ani, dar, de fapt, chiar mai devreme, în anii 20 au fost primele semestre de muncă în rândul tinerilor, așa cum au fost numite atunci. , iar mișcarea reală a brigade de constructii a inceput in anii '60. acest lucru este destul de u interesant și important al activității.

 După cum știți, și am spus deja, despre acest lucru în mod public, la un moment dat am lucrat, de asemenea, în brigade de construcții și am primit certificatul de tâmplar din a patra categorie. Și eu pentru acest certificat  sunt foarte mândru  ".

Niciun comentariu: